Sunday, April 1, 2007

Conditziunea intelectualului autosuficient

"Nu exista vanitate mai mare pe lumea asta decat sa fii prea sigur de tine fata de altii, fata de necunoscut si de incertitudinile pe care le reprezinta fiecare."(Martin Page, M-am hotarat sa devin prost, Editura Humanitas, Bucuresti, 2006)
Gandul asta mi-a inspirat articolul despre metamorfozele amarui-amuzante ale lui Gigi Becali, presedintele PNG. Omul unei singure carti, Becali vrea de-acum sa-l numim Principele. La sfatul consilierului sau politic (si viitor presedinte executiv al PNG)-Dan Pavel- personajul nostru citeste Principele lui Niccolo Machiavelli si are o revelatie ( da, stim, inca una!): "Am fost Mihai Viteazu, am fost Ursul, am fost Razboinicul luminii si acum am devenit Principele".
Se umfla Becali-n pene, dar se pare ca-l umflam si noi in sondaje. Altfel cum sa explic ca are aceeasi cota cu PSD? Macar un lucru bun iese de-aici. Poate se gandeste Gigi ca dupa carte, si rasplata...si vrea, nu vrea, citeste mai mult. Numai de-ar citi ce-i trebuie.
P.S. Ignorance is a bless! (citat din nemuritorul Matrix)

No comments: